הבלוג תכשיטים עם משמעות

תכשיטים עם משמעות

יש בשוק הרבה מאוד תכשיטים מעוצבים אבל לא לכולם יש באמת משמעות והם מסתכמים בעיצוב חיצוני יפה אך חסר תוכן. למי שמבקש תכשיטים עם משמעות שיש בהם תוכן ועומק כדאי להכיר את התכשיטים של הסטודיו המוערך והמצליח רונית ים. הסטודיו מציע שלל סוגי תכשיטים, צמידים, שרשראות וטבעות מיוחדות, שלכל אחד מהם סיפור משלו ואותו תוכלו לחבר ולקשר לסיפור האישי שלכם.

חשיבותה של משמעות בתכשיטים

אם אנו יכולים לקנות בגדים ונעלים רק בגלל שהם נראים טוב, בתכשיטים הסיפור שונה לגמרי. במרבית המקרים חשוב לנו שלכל תכשיט שאנו עונדים על היד או הצוואר תהיה משמעות עבורנו. למשל המשמעות יכולה לבטא אהבה, קשר זוגי, חשיבות של אדם בחיינו, האמונות שלנו, אובייקטים סימבוליים, רצון לחופש, שמחה ועוד. כמו כן, פעמים רבות אנו קונים תכשיטים באירועים מיוחדים עבור היקרים לנו, למשל עבור יום הולדת, בת מצווה, יום נישואין, ט”ו באב, הולדת ילד, גיוס לצבא, סיום לימודים, לחגים ומועדים ועוד. עבור מאורעות אלו חשוב לנו לבחור תכשיט בעל משמעות עבור המקבל והמעניק, שמסמל את הקשר ביניהם ואת המסר שרוצים להעביר.

תכשיטים שנושמים מים, אדמה ונשמה 

אי אפשר להוציא מהסטודיו שלנו סתם שרשרת או צמיד כי לכל תכשיט שאנו מעצבים יש משמעות, בין אם זו שרשרת לאישה עם משמעות או שרשרת לגבר, צמידים עם משמעות או טבעות. ההשראה נובעת מיחסי אנוש ומהאלמנטים המקיפים אותנו בדגש על אדמה, מים ונשמה היוצרים ביחד ראשי תיבות של המילה אמן. מילה זו מופיעה על מרבית התכשיטים שאנו מעצבים והיא מייצגת את האמונה שלנו שלכל תכשיט יש אדם שאליו הוא אמור להגיע. תכשיטים רבים שאנו מעצבים מקבלים השראה מהים, מהחול, המים, הגלים, צורת הצדפים, הדגים, האוויר, הרוח , הצבעים והמלח. אלמנטים אלו של הים מעבירים תחושות של יופי, חופש, קלילות, שימחה ואהבה, וכל זאת מתורגם לתכשיטים מושקעים בעבודת יד שבכל אחד מהם שזורה אנרגיה, סטייל ומשמעות ייחודית לסטודיו שלנו.

מבחר עכשווי של תכשיטים עם משמעות

בסטודיו ובאתר שלנו מוצע מבחר מגוון רחב של תכשיטים מעוצבים ומיוחדים בעבודת יד. למשל תוכלו לבחור שרשרת עם משמעות עם הסמל המפורסם של סנפיר דולפין, המבטאת בין היתר אלמנטים של חופש, ים עומק ונעורים. כמו כן תוכלו לבחור בצמיד עם משמעות קשיח שעליו חרוטה המילה אמן על כל המשתמע מכך, וישנן עוד אפשרויות רבות. 

הזמנת תכשיט עם משמעות

הזמנת תכשיט מיוחד עם משמעות מוצעת בקלות ובבטחה ישירות דרך האתר שלנו. כמו כן להזמנת תכשיטים ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא הגיעו לסטודיו שלנו ברמת השרון או צרו קשר עם שירות לקוחות של רונית ים בטלפון 054-2442015.

לא ניתן להגיב