הבלוג איך מנקים תכשיטי כסף

איך מנקים תכשיטי כסף

איך לנקות תכשיטי כסף- המדריך המלא

תכשיטים העשויים מכסף, מאבדים עם הזמן באופן טבעי את הברק שלהם ונוטים להשחיר. מדובר בתהליך טבעי ותקין לחלוטין שמושפע גם מתנאי השימוש והאחסון של התכשיטים וגם מהחומציות של העור.  

חשוב לציין, כי הצורך בניקוי כסף במוצרים רבים כמו תכשיטים, עולה לאחר שהכסף נחשף לחמצן המצוי באוויר כלומר, יש לתחזק אותם באופן קבוע בצורה פשוטה וקלה. תכשיטים שכבר השחירו או לחלופין מתחילים להשחיר, אינם אמורים להוות סיבה לדאגה! ניקוי תכשיטי כסף הוא הליך לא מסובך כלל, אשר ניתן לבצע גם באופן עצמאי בבית ללא צורך בחומרים או כלים מיוחדים. 

איך מנקים תכשיטי כסף?

בשורה התחתונה, מדובר בהשקעה של כמה דקות בהן מבצעים ניקוי יסודי והברקה של התכשיטים וזאת, מידי פעם בלבד. בגלל שמדובר בניקוי פשוט למדי ישנן שיטות רבות בהן ניתן להשתמש, חלקן ניתן לבצע אצלנו בסטודיו וחלקן בבית. 

כמובן, שכל תכשיט הוא שונה הן באיכות החומר והן בחומרים אחרים המשולבים בו ודורש טיפול אחר. כאשר מדובר בתכשיטים ישנים מאוד או יקרי ערך, ההמלצה הגורפת היא להתייעץ טרם הניקוי עם בעל מקצוע. בכל מקרה אחר ניתן להיעזר במדריך הבא הכולל שלוש שיטות מומלצות לאיך לנקות שרשרת כסף שהשחירה או למעשה כל תכשיט אחר מכסף. 

 איך לנקות תכשיט כסף בבית?

  1. השתמשו במטלית מיוחדת לניקוי כסף – ניתן לרכוש אצלנו בסטודיו או באתר.
    טיפ – שמירת המטלית באריזה סגורה תאריך את זמן השימוש בה.
    המטלית מכילה חומר מבריק כסף. יש לפעול לפי ההוראות ולא לכבס אותה.
  2. ניקוי תכשיטים עם חומר ייעודי – ניתן לרכוש בחנויות כמו טמבור או סופר פארם חומרים מבריקי כסף. למשל של יעקבי או חומר שנקרא DELU.           
  3. להקפיד לצמצם מגע של התכשיטים עם בושם, קרם גוף, זיעה וכו’.

מעבר לטיפים לניקוי התכשיטים, מומלץ לא להיכנס איתם לים ולבריכה, לא לרסס עליהם בושם ולהקפיד על ניקוי בשוטף כך שישמרו על הברק שלהם. 

תכשיטי כסף איכותיים הם עמידים מאוד אך דורשים ניקוי יסודי מפעם לפעם. אנו בסטודיו של רונית ים מציעות לכם תכשיטי כסף מעוצבים ואיכותיים במיוחד, אותם תוכלו להזמין בקלות ובבטחה באתר שלנו

לא ניתן להגיב