הבלוג מתנה ליום האהבה

מתנה ליום האהבה

מתנה ליום האהבה – מהי המתנה המושלמת?

בכל שנה חוגגים בכל העולם את ט”ו באב או וולנטיין דיי עם הרבה פרחים, ארוחות רומנטיות ומתנות מושקעות. הרעיון מאחורי המתנות ביום האהבה הוא להפגין את ההערכה והאהבה כלפי בן או בת הזוג בצורה מיוחדת מעבר לשגרה שיכולה להיות גם שוחקת. 

למצוא את המתנה המושלמת לחגיגת האהבה הזו, יכול להיות מאתגר ביותר בכל שנה מחדש, בין אם מדובר בהשקעה כלכלית גבוהה או לא, אין ספק שלמתנה יש משמעות. המתנה האידיאלית צריכה להיות כזו הממלאת את הצד השני בשמחה ואושר ומראה יותר מהכל כמה הוא או היא חשובים – משמע החיבור האישי הוא הכרחי. 

הנטייה הטבעית היא לחשוב שהברכה המצורפת למתנה היא החיבור והאימפקט האישי אבל כיום, יש הרבה מתנות המגלמות בתוכן את מחוות האהבה האולטימטיבית כמו למשל, תכשיט אישי.

תכשיטים ליום האהבה – איך בוחרים נכון?

המתנה האידיאלית באשר היא צריכה להיות בעלת חיבור אישי לבן או בת הזוג כלומר, מתבססת על הקשר וההיכרות המוקדמת. הנה כמה טיפים לבחירת המתנה המושלמת ליום האהבה:

  • תכשיט עם הקדשה או חריטה אישית – תכשיט שמתאים לסגנון האופנתי של בן או בת הזוג ועליו חריטה אישית של מילת אהבה או ביטוי מיוחד או בדיחה פנימית ועוד, זוהי מתנה אידיאלית גם למי שנראה שיש לו כבר הכל. 
  • תכשיט יוניסקס לבני הזוג – רכישת זוג תכשיטים תואמים או משלמים האחד את השני, ירגשו ויחברו הרבה מעבר ליום עצמו. ברונית ים תוכלו למצוא מגוון עשיר של תכשיטים המתאימים לשני המינים ואף מעוצבים כזוגות משלימים. 
  • לחשוב על בן או בת הזוג כהשראה לתכשיט – לחשוב על הקשר האישי או תכונות אהובות או תחביבים או צבעים או סגנון אופנתי או תחום עניין משותף, המהווים השראה לבחירת התכשיט. 
  • לא להישען על טרנדים אופנתיים – כמובן שניתן לרכוש תכשיטים בעיצובים טרנדיים אך, יש לזכור שהטרנדים חולפים והמטרה היא שהתכשיט יהיה רלוונטי עוד זמן רב. ההמלצה היא להישען על עיצובים קלאסיים עם נגיעות טרנדיות.
  • לסמוך על האינטואיציה, ההיכרות האישית והקשר הזוגי – בסופו של דבר, בני זוג מכירים האחד את השני הכי טוב ולכן, מומלץ פשוט לסמוך על האינטואיציה ולדעת שכל מתנה תהיה מרגשת.

מתנה ליום האהבה הן לאישה והן לגבר מכילה בתוכה המון רגשות ומשמעות אישית עצומה. כדי לא להתפזר בחיפוש ארוך ומייגע שעלול לכלול גם הוצאה כספית לא מבוטלת- מומלץ למקד את החיפוש במקום אחד או שניים. אנו בסטודיו המשפחתי והוותיק של רונית ים מזמינות אתכם להתאהב בבן או בת הזוג שלכם מחדש, דרך התכשיטים הייחודים שלנו. העיצובים שלנו מתאימים לשני המינים ומתבססים על עקרונות קלאסיים ועל זמניים, שילוו אתכם לאורך סיפור האהבה שלכם. ניתן להיכנס לאתר שלנו, להתרשם מהקולקציות המיוחדות ולקנות בקלות ובבטחה את המתנה המושלמת ליום האהבה. מוזמנים גם להגיע לסטודיו שלנו ברמת השרון או להתייעץ עם שירות הלקוחות המקסים שלנו בטלפון או בוואטסאפ 054-2442015.

לא ניתן להגיב