הבלוג מתנות לגברים צעירים – מתנה לגבר ליום הולדת 20

מתנות לגברים צעירים – מתנה לגבר ליום הולדת 20

חיפוש מתנה יכול להיות לפעמים כאב ראש לא קטן, בעיקר כשרוצים להביא משהו שונה ומיוחד, או כאשר מקבל המתנה חוגג ציון דרך משמעותי, כמו למשל, החלפת קידומת.

חיפוש מתנה ליום הולדת 20 לגבר הוא בדיוק דוגמא למקרה כזה. נכון, שתמיד אפשר לצאת ידי חובה עם איזה ארנק, או בקבוק בושם, אבל מתנה לבן 20 שיקר ללבנו, חבר טוב, בן זוג, בן, או נכד – יכולה להיות הרבה יותר אישית, מושקעת ומרגשת. כזו, שכיף לתת וכיף לקבל.

סטודיו “רונית ים”, הוא המקום האידיאלי בדיוק עבור מי שמעוניין למצוא מתנה מיוחדת לגבר בן 20.
הסטודיו הוא עסק ישראלי, שמציע מבחר רחב ומגוון של תכשיטים ובגדים, המעוצבים בהשראת הים והגלים, כסמל לחופש, תנועה, חיבור לטבע, שמש ונעורים.

העיצובים של “רונית ים” אהובים במיוחד על בני נוער וגברים צעירים, שמתחברים מאד לסגנון החופשי והספורטיבי, לעיצוב שמצליח לשלב בצורה מושלמת בין פשטות ליוקרה, ולהקפדה על חומרים וגימור איכותיים.

השורות הבאות מציעות כמה רעיונות לפריטים מיוחדים ולשילובים, שהם מתנה בלתי נשכחת.

מה הופך מתנה לנהדרת?

לפני שפוצחים במסע חיפוש אחר מתנה, חשוב לזכור שמי שבאמת צריך לאהוב אותה, הוא מי שעתיד לקבל אותה.
לאנשים יש נטייה לבחור מתנות שקולעות לטעמם האישי ושהיו שמחים לקבל בעצמם, והרבה מאיתנו מתקשים להיכנס לנעליו של מקבל המתנה ולבחור משהו שאנו פחות מתחברים אליו בעצמנו.

דרך טובה לנטרל את הנטייה הזו היא לשאול את עצמנו כמה שאלות לגבי המקבל, שיעזרו לנו להגדיר את תחומי העניין שלו ואת טעמו ולגבש מושג ברור יותר לגבי הדברים שבאמת עושים לו טוב על הלב.

מה סגנון הלבוש שלו? מה הוא נהנה לעשות בשעות הפנאי? האם יש לו תחביב אהוב, או שהוא עוסק בענף ספורט מסוים?

בחירת מתנה שתואמת את העדפותיו של המקבל, מעניקה משנה תוקף להיכרות הקרובה שיש בין הנותן למקבל והיא הדרך להעביר לו מסר של התחשבות ואכפתיות וליצור זיכרון נעים לשנים ארוכות.

מתנה לגיל 20 לגבר – רעיונות

קולקציית התכשיטים של סטודיו “רונית ים” מציעה מבחר תכשיטים לגברים צעירים אוהבי חופש, טבע וטיולים, חובבי ספורט ימי ונופים טרופיים וגם לכאלה שמעריכים אמנות, יוקרה ומותגי בוטיק מקומיים ומיוחדים, המייצרים פריטים שלא רואים בכל מקום.

  • שרשראות לגברים מכסף או עם ציפוי זהב 14K, בשילוב עור, או חרוזים בצבעי כחול, ירוק, שחור ואלמוג וכמובן, עם קשת של תליונים בסגנונות ובגדלים שונים.
  • צמידים לגברים צמידי קשירה, עור, חרוזים, או מתכת, בעיצוב גברי, צעיר ותוסס.
  • טבעות לגברים טבעות סגורות או פתוחות (שמצוינות כשבוחרים מתנה מבלי לדעת את מידת האצבע המדויקת), טבעות חותם וטבעות עם חריטה, עם או ללא שילוב צבע.

התכשיטים בסטודיו הם אחת הבחירות הפופולריות עבור מחפשי מתנות ליום הולדת והם נפלאים גם כפריט בודד וגם כשמשלבים בין שניים מהם, או יותר.
כל אחד מהתכשיטים משתלב נהדר גם עם כל אחד מהפריטים בקולקציית בגדי הגברים של המותג. הבחירה בשילוב של תכשיט ובגד יוצרת לוק שלם עם אמירה מובהקת.

מי שמרגיש שהגיע בדיוק למקום הנכון אך אינו מצליח להחליט מה לבחור, תמיד יכול ללכת על שובר מתנה, שניתן לרכישה בטווח מחירים רחב מאד ויכול להתאים לכל תקציב ולכל אירוע.

סטודיו “רונית ים”: מתנות לגבר בן 20 שנשארות לתמיד

יום הולדת הוא הזדמנות לחגוג את החיים ואין ספק שמתנת יום ההולדת היא חלק משמעותי מהטקס.

קולקציית התכשיטים של סטודיו “רונית ים” היא אוסף של יצירות, שכל אחת מהן מעוצבת בקפידה ונושאת קסם ייחודי, המשקף את התשוקה של האמנית והיוצרת לים, על כל מה שהוא מסמל.

תכשיט איכותי, ישמור על יופיו ועל צורתו במשך שנים ארוכות ולפעמים – גם כל החיים. זו אחת הסיבות שאנשים בוחרים בו כמתנה, כשהם מעוניינים להעניק משהו שהוא לא רק חפץ, אלא גם מזכרת שמחממת את הלב.

שוברים את הראש בחיפוש אחר מתנה? הגעתם למקום הנכון.
שיטוט באתר האינטרנט של הסטודיו שלנו, יאפשר לכם לגלוש בקלות בין קטגוריות התכשיטים המעוצבים להפליא, ולרכוש כל אחד מהפריטים בצורה קלה, פשוטה וידידותית.

כשאתם רוכשים מאתנו, אתם גם תומכים בעסק מקומי ותורמים לעשייה של האמנות המקומית ושל אנשי המקצוע האמונים על מלאכה ועבודת יד.

כחלק מהערכים שלנו, אנו מקפידות על שירות מהמעלה הראשונה ונמצאות כאן למען לקוחותינו גם לאחר הרכישה.

אני, רונית, יחד עם שאר חברות צוות הסטודיו, נשמח לייעץ, לכוון ולסייע לכם לבחור במתנה המתאימה ביותר. מעדיפים להתייעץ לפני הבחירה הסופית? באפשרותכם למצוא אותנו כאן:

בווטסאפ: 055-993-5725 | בסטודיו ברח’ התלמים 16, רמת השרון, בימי א’-ה’ בשעות 09:00-16:00

לא ניתן להגיב