הבלוג מתנות לחברה טובה

מתנות לחברה טובה

מתנות לחברה טובה – המדריך המלא

יש הרבה שיגידו שלקנות מתנה לחברות רחוקות זה הרבה יותר קל מלקנות מתנה לחברות קרובות ולחברות הכי טובות. חברויות קרובות מסמלות קשרים קרובים וטובים מבחירה ומשלבים שונים בחיים ולכן, לקנות עבורן מתנה היא משימה לא פשוטה בכלל. מתנה לחברה טובה מסמלת את הקרבה, חשיבות הקשר, הערכה ואהבה – רגשות שלא קל להכניס לתוך דבר חומרי או חוויה. 

במדריך זה, יש מספר טיפים ורעיונות למתנות שיצליחו לבטא את האמור לעיל בצורה מושלמת. ההמלצה הגורפת היא לא לפסול מתנות בנאליות כמו למשל מוצרי אופנה וטיפוח. מוצרים אלו, נתפסים לרוב כמתנות שחוקות ללא מחשבה רבה מאחוריהן אבל, התאמה נכונה של בשם או בגד או תכשיט יכולה לנצח כל מתנה אחרת.

אז נכון, תהליך חיפוש המתנה האידיאלית יכול להיות ארוך ולכלול הוצאה כספית לא מבוטלת ולכן, יש להתמקד בתחום מסוים ואהוב עליה כמו תכשיטים. בין אם מדובר בחברה הכי טובה או לא, כל תכשיט מיוחד עם מחשבה וחיבור אישי מאחוריו יהיה שימושי וירגש כל אחת. תכשיטים שיכולים להיות מתנה מצוינת- 

  1. צמיד לחברה הכי טובה – יש הרבה סגנונות של צמידים ליד ולרגל שיכולים להתאים להרבה נשים. הבחירה הנכונה ביותר, תהיה צמיד שמתאים להעדפות האופנתיות שלה, כך שישתלב בצורה טבעית בלוקים שונים. טיפ- צמידים קלאסיים ללא הישענות גדולה על טרנדים אופנתיים חולפים, יהיו רלוונטיים לאורך זמן.
  2. שרשרת לחברה הכי טובה שרשראות הן אקססורי אופנתי המתאים ללוקים וסגנונות אופנה שונים. עם שרשראות צמודות, ארוכות, עם תליון או בלי ומחומרים שונים ניתן לשדרג לוקים רבים ליום יום ולאירועים מיוחדים. טיפ- לחפש גם תליונים המתאימים לשרשראות קלאסיות ונקיות ונותנים את החיבור האישי מעבר לתכשיט עצמו.  
  3. תכשיט בעיצוב אישי עם חריטה- ניתן ליצור חיבור אישי ולעיתים אף רוחני דרך תכשיטים עם חריטה אישית כמו חריטת שם או ביטוי דתי. יש לשים לב, גם למיקום החריטה בתכשיט למשל, בשרשרת מתנה לחברה ניתן לחרוט על תליון או על חרוזי השרשרת עצמה תלוי בסגנון. 

מתנות לחברות קרובות לא יכולות לענות רק על צורך מסוים אלא עליהן להתחבר לאופי הקשר, לאישיות והסטייל. תכשיטים הם אפשרות נהדרת מכיוון והם יכולים להשתלב בהרבה מאוד סגנונות אופנתיים וגם להיות רלוונטיים לאורך זמן. בסטודיו שלנו ברמת השרון ובאתר האינטרנט של רונית ים תוכלו לראות מגוון עצום של תכשיטים ייחודיים שניתן להתאים אישית בקלות לחברה הכי טובה שלך.

לא ניתן להגיב