הבלוג מתנות מיוחדות לאישה

מתנות מיוחדות לאישה

שרשראות מיוחדות לאישה – לא עוד מתנה..

כאשר חושבים על רכישת מתנה לאישה המחשבות נודדות באופן מעט אוטומטי לתכשיטים, כאשר הקושי הוא במציאת תכשיט משמעותי באמת. תכשיטים יכולים להיראות כמו מתנה בנאלית ואכן, יש בשוק חברות רבות המציעות מגוון רחב של תכשיטים כמו צמידים, שרשראות, עגילים וטבעות העשויים מחומרים שונים ובאמת למעטים מהם יש משמעות וייחודיות. 

חיפוש תכשיט מיוחד בדגש על שרשרת מיוחדת לאישה, בעלת משמעות אמיתית זהו אתגר לא קטן ולכן, מומלץ לחפש מקומות המעצבים תכשיטים ייחודים אשר ילוו את העונדת אותן לאורך מסלול חייה.  

איך לבחור את התכשיט המושלם?

יש הרבה תכשיטים אשר יכולים להתאים מבחינה חיצונית למגוון רחב של נשים, כאשר האמונה היא שהתכשיטים שאישה עונדת מבטאים את אישיותה וסגנון חייה. כדי לבחור נכון, יש לשים לב למספר פרמטרים:

  1. להקדיש מחשבה על הקשר האישי- תכשיטים מקבלים משמעות גם דרך הקשר בין האנשים הקשורים בו ולכן, כדאי להתחיל שם ולאחר מכן, לחפש. 
  2. אילו תכשיטים היא עונדת?- האם היא עונדת שרשראות/ צמידים/ טבעות? האם היא אוהבת שרשראות מיוחדות? האם היא אוהבת תכשיטים משוחררים או צמודים לגוף?
  3. התכתבות התכשיט עם הסטייל והאמירה האופנתית שלה – ככל שהתכשיט ידבר קרוב לשפה האופנתית שלה, כך הוא יבלוט עליה יותר. 

האם היא יותר מתחברת לתכשיטי זהב או כסף? האם היא אוהבת סגנון קלאסי או משוחרר? האם היא אוהבת פנינים או חרוזים צבעוניים? האם היא אוהבת שרשראות עם תליון או בלי?

  1. לחשוב מה תהיה משמעות התכשיט עבורה –  הנטייה הטבעית היא לקשר בין תכשיטים לנקודות ציון חשובות בחיים כלומר, התכשיטים מזכירים לעונדות אותם רגעי אושר וזיכרונות טובים. 
  2. הסתכלות עליה כהשראה לבחירת התכשיט – בחירה מדויקת תהיה כזו ששאבה השראה מהאישה עצמה ומגלמת את מכלול המיטב בה. 
  3. לבחור תכשיט שלא רק ישדרג לה מגוון לוקים אלא גם יגרום לה לאושר ושמחה. 

מתנות מיוחדות (לאישה) מסמלות את הקשר האנושי והחיבור מעבר למתנה עצמה. אנו בסטודיו המשפחתי של רונית ים, רואות בתכשיטים שלנו סמל לכוח, אמונה עצמית ואושר עבור כל מי שעונדת אותם. באתר שלנו ניתן להסתכל, לבחור ולהזמין בקלות ובבטחה מתנות לנשים בדגש על שרשראות מיוחדות. כמובן שניתן לקבל הכוונה ייעוץ אישי ומקצועי בהגעה לסטודיו ברמת השרון או דרך שירות הלקוחות שלנו בטלפון 054-2442015.

לא ניתן להגיב