הבלוג מתנות מיוחדות לגבר

מתנות מיוחדות לגבר

מתנות מיוחדות לגבר  – שהוא באמת יאהב… 

ברשותכם, ברצוננו לנפץ את המיתוס הידוע, לפיו גברים אינם אוהבים מתנות או קניות אונליין. ההפך הוא הנכון – בשנים האחרונות, שופינג הוא כבר ממש לא נחלתן של נשים בלבד וגם גברים נהנים לצאת למסע קניות ולרכוש כמה פריטים שישדרגו להם את הלוק וכמובן, לא פחות חשוב מכך – יעשו טוב על הלב. 

בואו רגע נודה באמת, קניית מתנות לבנים – בין אם מדובר ב – מתנות לחבר טוב; לבן משפחה או מתנת יום הולדת לגבר שלכן, איננה נחשבת למשימה קלה כל כך. ביננו, כמה בשמים, חגורות, עטים ושאר אביזרים כבר הם כבר יכולים לקבל? הגיע הזמן להראות לגבר שגם הוא חשוב לכם ולהשקיע במתנה יצירתית שבאמת תגרום לו להרגיש חשוב ואהוב, איתה הוא ייהנה להשוויץ בכל מקום 😉 

אז אם אתם מחפשים רעיונות למתנה לגבר, הגעתם למקום הנכון! באתר שלנו תמצאו כל מה שאתם צריכים כדי להפתיע את הגבר שלכם כמו שצריך ובמקום אחד. אין צורך להעביר שעות בחיפוש אחר המתנה הנכונה מתוך מבחר בלתי נגמר – כל מה שאתם צריכים נמצא במרחק של לחיצת כפתור. 

מתנות לגבר – רעיונות 

אין זהו סוד שגברים הם צעירים נצחיים. לא משנה אם הגבר לו אתם מחפשים מתנה הוא נער או גבר בשנות ה – 40 שלו – החבר'ה האלה לא מוכנים להתבגר ואנו מבינים אותם לגמרי. כל הפריטים באתר שלנו מעוצבים כך שהם משדרים מצד אחד גבריות ועוצמתיות ומצד שני משדרים אווירה של חופש, נעורים וכיף  – השילוב המושלם לגבר הישראלי, לא? 

מחפשים רעיונות למתנה לחבר, לבן זוג או לקרוב משפחה? זה מה שתמצאו אצלנו: 

  • תכשיטים יפהפיים בעיצוב אישי – התכשיטים שלנו כולם מיוצרים בעבודת יד ובעיצובים מרשימים ומקוריים במיוחד, שכל גבר יאהב. תוכלו למצוא בין היתר צמידים, כמו צמיד במראה שבור בעל מראה מרשים ויוקרתי או צמיד עור since שבו ניתן לשבץ תאריך חשוב – כמו יום הולדת, יום נישואין או תאריך של איזשהו אירוע מיוחד בחיים שתרצו להנציח בתכשיט. ישנן גם שרשראות כמו שרשרת אבני חן ועור בעיצוב בלתי נשכח וכמובן טבעות, שהפכו מבוקשות במיוחד לאחרונה בקרב גברים, בעיצובים חלקים ונקיים כמו טבעת הסנפיר הזו או בעיצוב שלא ניתן להתעלם ממנו כמו בטבעת חותם. 
  • אקססוריז לבית – בעיצוב גברי ומקסים, כמו למשל כריות נוי עם ציפית מבד גאזה, 100% כותנה בצבע חול ובגוונים משגעים. תוכלו למצוא אצלנו כריות נוי מרובעות שמשדרגות כל חלל וכן כריות מלבניות ענקיות שכל כך כיף להתפנק עליהן. להשלמת העיצוב, ניתן לרכוש וילון בעיצוב רענן שנותן תחושה של חופש. 
  • באתר פריטים נוספים כמו תכשיטים בהתאמה אישית, מדבקות לרכב, בגדים ואפילו גלשנים. 

מחפשים מתנות מקוריות לגבר? תמצאו אצלנו מגוון פריטים בעיצובה הייחודי והיצירתי של רונית ים, שכל גבר כל כך ישמח לקבל. אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה ועניין. 

לא ניתן להגיב